Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se PHP. A zároveň využij akce až 30 % zdarma při nákupu e-learningu. Více informací.
Hledáme asistenty pro kurzy programování - pohodová brigáda. Více info
discount 30
Avatar
Kr.Mr
Neregistrovaný
Avatar
Kr.Mr:22.11.2013 20:01

Ahoj,
poradíte mi někdo prosím

  1. jak udělat, aby nepřítel pronásledoval hráče? (objekt player)?
  2. jak lze udělat, aby před hráčem "utíkal" nějaký předmět?

Dík za odpovědi :)

 
Odpovědět
22.11.2013 20:01
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kr.Mr
TomBen:22.11.2013 23:45

Jde to udělat různými způsoby a záleží na mnoha věcech.
( překážky, rychlosti, reakční doby, zrychlení, otáčení, složitost spritů )
Nejjednodušší řešení je ikonové StepTowards a StepAvoiding.
V gml lze k přímému pohybu použít move_towards_po­int(x,y,speed),
kde stačí dosadit polohu hráče, případně polohu o 180 stupňů otočenou.

Nějaké ukázky vyhýbání překážkám a práci s vektory pohybu najdeš tady:

http://www.itnetwork.cz/…ova-akademie

Editováno 22.11.2013 23:45
Nahoru Odpovědět
22.11.2013 23:45
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.