Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET. Zároveň využij akce až 50 % zdarma při nákupu e-learningu. Více informací:
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Nepřítel

Aktivity
Avatar
Kr.Mr
Neregistrovaný
Avatar
Kr.Mr:22.11.2013 20:01

Ahoj,
poradíte mi někdo prosím

  1. jak udělat, aby nepřítel pronásledoval hráče? (objekt player)?
  2. jak lze udělat, aby před hráčem "utíkal" nějaký předmět?

Dík za odpovědi :)

 
Odpovědět
22.11.2013 20:01
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Kr.Mr
TomBen:22.11.2013 23:45

Jde to udělat různými způsoby a záleží na mnoha věcech.
( překážky, rychlosti, reakční doby, zrychlení, otáčení, složitost spritů )
Nejjednodušší řešení je ikonové StepTowards a StepAvoiding.
V gml lze k přímému pohybu použít move_towards_po­int(x,y,speed),
kde stačí dosadit polohu hráče, případně polohu o 180 stupňů otočenou.

Nějaké ukázky vyhýbání překážkám a práci s vektory pohybu najdeš tady:

http://www.itnetwork.cz/…ova-akademie

Editováno 22.11.2013 23:45
Nahoru Odpovědět
22.11.2013 23:45
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.