Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET. Zároveň využij akci až 30 % zdarma při nákupu e-learningu - Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
C# .NET + discount 30
Avatar
adam440
Tvůrce
Avatar
adam440:15.5.2012 16:45

Zdravim,
nevíte jak udělat aby nepřátelé ničili objekty?
mám to udělané tak že mam u každého objektu (dřevo, kámen, atd.) zdraví a pokud do objektu narazí nepřátel ubude zdraví a při nízkém zdraví se objekt smaže ale nefunguje mi to.

 
Odpovědět
15.5.2012 16:45
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na adam440
:15.5.2012 17:02

já bych to nakódil :D

 if dřevo.zivoty < 0
then object_delete(drevo)

nebo jestlisto myslel jako že když nepřítel do něčeho narazí,tak to zmizí, tak dáš prostě hromadnej parent a do kolize (nepřítele!!!) dáš Collision with <I> parent všech ničitelných objektů </I> a destroy instance (Tu ikonku s odpaďákem :D a dáš <B> other </B>
Nebo jako proste do kazdyho nastav

 if zivoty = 0
then instance_destroy()

...nebosto myslel jinak??? :o

 
Nahoru Odpovědět
15.5.2012 17:02
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na adam440
David Čápka:16.5.2012 9:05

Jak to píšeš by to mělo fungovat, my tu nezjistíme co je špatně, dokud to nepošleš ;)

Nahoru Odpovědět
16.5.2012 9:05
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.