Diskuze: Nonstop hra
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ukládej data do souboru a při znovuspuštění hry je přečti připočítej k nim rozdíly v čase a dle toho proveď změny.
Udělal jsem skript:
draw_text(x,y,date_current_datetime())
jako že bych se od toho nějak odpíchnul a udělalo mi to nějaký číslo
(konkrétně 40903,80)
co to má být????!
Ahoj vytvořil jsem ti ukázku:
http://dl.dropbox.com/…e_saving.gmk
Ukládám do souboru proměnnou -> current_time což je
timestamp (počet milisekund od 1.1.1970)
A rozdíl získám tak že při načítání od současné hodnoty current_time
odečtu hodnotu ze souboru -> výsledek je v milisekundách. Dle velikosti
prodlevy pak uděláš změny.
Do souboru si můžeš uložit i další data...
Když davosův kód vydělíš 3600000, dostaneš počet hodin co pes nejedl
od posledního spuštění a můžeš na to vhodně zareagovat změnou jeho
stavu (např. zvýšení hladu)
To mám v plánu, dík, jenom jsem potřeboval něco, od čeho se
"odpíchnout"
Jinak jsem teď hrál Emtone, začalo se mi to hrozně líbit. Plánuješ to
dodělat? (myslím levely a zkrátit tu příšernou prodlevu u úvodního loga)
Co se toho loga týče, udělal bych tam třeba "stiskněte enter pro
přeskočení", jako je to třeba u aliens - prostě koho to nebaví, (koho by
to asi bavilo...) ať to odentruje a hotovo..... + ještě na konci je chyba,
že se smísej 2 zvuky dohromady, takže to ještě vylepšim a přidám pár
levlíků navrch.
Ty videa bych tam nechal, takže bych to zabalil do instalačního
balíčku.
Pak, až to dodělám, tak ti na mejl zase pošlu odkaz, asi na uložto, tak mi
to sem prosímtě nahraj, mám zase dneska vohromnej internet, 3kb/s,
hrůůůůůza....
Dík
Zobrazeno 10 zpráv z 10.