ahoj všichni,mám menší problém...dělám platform střílečku kde se
ruka se zbraní otáčí za myší a z místa y=o_hand_9mm,x=o_hand_9mm + 5
padají nábojnice,ale když se ruka otočí tak místo odkuď padají
nábojnice zůstane,nevíte jak bych mohl otočit i to místo
Skus nastaviť center na ruku a naboj nastav aby sa tam vykresľoval (alebo
aby sa vykresľoval o par pixelov dopredu aby to vyzeralo, že vychádza zo
zbrane.
no a to je ten problém,když dám centr na konec ruky (aby rotovala okolo
ramene) tak nábojnice vypadávaj z ramene,ale když to nastavim o 5 pixelů
doprava tak vypadávaj ze správného místa ale když ruku otočim na druhou
stranu (image_angle) tak místo odkuď vypadávaj nábojnice zůstane vpravo a
já potřebuju vědět jak to místo otáčet společně s rukou
to je dobrej nápad...asi,mohl bys mi poslat link na stránku kde se to
vysvětluje,nebo jestli bys mi to mohl vysvětlit rovnou tady...nemám totiš
tušení co to znamená nebo jak se to dělá,ale jsem rád že se mi po dvou
dnech konečně někdo snaží pomoct
ps.být samouk je tak těžký
Jsem taky samouk, nevím jak dlouho se GM zabýváš, ale přibližně po 2
letech se dostaneš do nádherného období, kdy budeš 60% času v nápovědě
a budeš se učit syntax... zlaté časy.
Jistě, už jsem v GM několik let nedělal takže si funkce nepamatuji:) ale
sinus a cosinus bude fungovat pořád a aspoň si mrkev uvědomí o co vlastně
jde:)
je to instance objektu obj_bullet takze kdyz budes chtit dale pracovat s tou
kulkou tak pres bullet_id.neco_neco tak jak je to videt v tech druhych dvou
radcich ale je mozne ze to nepotrebujes
dle tve reakce usuzuji ze nemas paru co to jsouu objekty tak si o nich neco
precti aspon zaklad postupem casu se bez nich neobejdes
kdyz reagujes na neco tak pres tlacitko opovedet aby ten koho se to tyka o
tom aspon vedel a prislo mu na to upozorneni
Solto, teď mě napadá, že použití d3d_ rotací by bylo mnoooohem
efektivnější.
Maticovým přístupem bychom několikanásobně snížili RAM potřebnou pro
výpočet vektoru.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.