Diskuze: Otočení objektu.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
V GM nepracuju, ale nešlo by udělat jednoduchou událost, po které by se změnil sprite?
Máš tu přece tutoriály, tak se podívej jak se to tam dělá.
O tom jsem také přemýšlel, ale rotace pomocí GML se mi zdála jednoduší.
Zkusím to (GML moc neumím tak jsem nevěděl.) - Díky
V ježkovi jsem použil otáčení. Je tam i zdroják, můžeš se
kouknout.
http://www.itnetwork.cz/…gehog-ukazka
Step
image_single = direction * image_number / 360;
Left key
direction += 3;
Right key
direction -= 3;
Názorný obrázek...
Když znáš směr otočení, není nic snazšího.
motion_set(dir,speed) //nastaví pohyb ve směru dir, o rychlosti speed
motion_add(dir,speed) //totéž jen nový pohyb sečte se stávajícím
Zobrazeno 15 zpráv z 15.