Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET
Využij akce až 80% zdarma při nákupu e-learningu. Více informací .
BF summer
Avatar
sabela11
Člen
Avatar
sabela11:30.3.2011 17:54

Zdravím, přišel jsem sem s jednou otázkou, jak se dá udělat umělá inteligence pro duchy v PacManovi?
Samozřejmě v GM.

 
Odpovědět
30.3.2011 17:54
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Sabela11
sdraco:30.3.2011 18:25

Podívej se na akci step avoiding, dělá přesně to, co chceš - udělá krůček k objektu, který pronásleduješ, a přitom se vyhýbá překážkám.

Nahoru Odpovědět
30.3.2011 18:25
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Netpav
Neregistrovaný
Avatar
Netpav:19.5.2011 21:43

A jak by se to nastavilo? diky predem

 
Nahoru Odpovědět
19.5.2011 21:43
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Netpav
sdraco:19.5.2011 21:58

Vložíš to do události step do objektu, který má hráče pronásledovat
Self
obj.x
obj.y
5
Solid only

Přičemž si za obj dosaď objekt hráče.

Nahoru Odpovědět
19.5.2011 21:58
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.