Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se JavaScriptu. Zároveň využij akce až 30 % zdarma při nákupu kreditů. Více informací:
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
sabela11
Člen
Avatar
sabela11:30.3.2011 17:54

Zdravím, přišel jsem sem s jednou otázkou, jak se dá udělat umělá inteligence pro duchy v PacManovi?
Samozřejmě v GM.

 
Odpovědět
30.3.2011 17:54
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Sabela11
sdraco:30.3.2011 18:25

Podívej se na akci step avoiding, dělá přesně to, co chceš - udělá krůček k objektu, který pronásleduješ, a přitom se vyhýbá překážkám.

Nahoru Odpovědět
30.3.2011 18:25
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar
Netpav
Neregistrovaný
Avatar
Netpav:19.5.2011 21:43

A jak by se to nastavilo? diky predem

 
Nahoru Odpovědět
19.5.2011 21:43
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Netpav
sdraco:19.5.2011 21:58

Vložíš to do události step do objektu, který má hráče pronásledovat
Self
obj.x
obj.y
5
Solid only

Přičemž si za obj dosaď objekt hráče.

Nahoru Odpovědět
19.5.2011 21:58
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.