Diskuze: Pauza ve hře
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Například následovně:
draw_text(view_xview[0] + view_wview[0]/2, view_yview[0] + view_hview[0]/2, "PAUSED");//vypíše text - info o pauze
screen_refresh();//překreslí se obrazovka
keyboard_wait();// hra se zastaví - čeká se na stisk klávesy
io_clear();//vyčistí se klávesy - stisknutá klávesa neovlivní hru
Můžete také hodit do cyklu a kontrolovat pouze vybranou klávesu
draw_text(view_xview[0] + view_wview[0]/2, view_yview[0] + view_hview[0]/2, "PAUSED");//vypíše text - info o pauze
screen_refresh();
while (1)
{
if (keyboard_check_pressed(vk_escape))
break;
sleep(30);
}
io_clear();
Díky,
ale jak udělat aby se hra při stisku klávesy zastavila a zobrazil by se
nějaký room (prostě takový pause room) a při kliknutí na nějaký
tlačítko by se hra zase spustila od toho místa kde se to zastavilo.
Zkuste zaskrtnout u mistnosti persistent a pri stisku klavesy mistnost zmenit
(jednu z vyse uvedenych moznosti bych pouzil taky pokud mate nejake objekty jako
persistent aby se hra zastavila) a pak mistnost zmenite zpet - vlastnost
persistent vam zachova vsechny puvodni hodnoty.
Rozmyslete ale neni-li lepsi prekreslit jak je vykresleny text tak nejaky
obrazek nebo tak. Ale zalezi jake mate idee
Stačí plácnou přes celou obrazovku velký sprite, měnit místnost je zbytečné, přijdeš o spoustu paměti nebo bys musel hru ukládat.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.