Diskuze: Poradie udalostí
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, neumím v Gamemakeru, ale myslím si že nějak takto to půjde udělat -> buďto založit událost až skončí animace exploze, nebo spustit nějaký timer při výbuchu.
Jak v podstatě napsal Jiří, u objektu exploze(pokud ji máš přes sprity) použij event Animation End a pak vypiš text.
Pokud máš explozi udělanou jako particle effect, tak ti nezbývá nejspíš nic jiného než použít timer. Particle efekty jsem se nikdy moc nezabýval.
mám to cez sprity a presne animation end. ale aj tak mi to nejde. ja mám pri animation end instance_destroy a chcem keď skončí aby sa ukázalo game over
https://www.dropbox.com/…ationEnd.gmz
Takhle se dělá animation end.
Pokud instanci zničíš, musíš text vykreslovat něčím jiným než
jí.
Draw funkce běží jen v Draw Eventu ( takže ne přímo v AnimationEnd ).
Zobrazeno 5 zpráv z 5.