Diskuze: Problém se scorem
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
A co ti brání přičíst do proměnné v události kolize s tím cílem?
Zřejmně postup do dalšího kola:
Mám nastavené:
Object hráč
Hráč1 a hráč2 dědí vlastnosti po object hráč.
Cílový object:
Při kolizi s objectem hráč
If next room exist
Start of block
go to next room
for other object: set variable score relative +10
end of block
Globální proměnné se nepoužívají. Skóre patří hráči, je to tedy instanční proměnná. Pokud chce, aby přecházelo mezi levely, stačí udělat hráče jako persistent. Případně si udělá jiný objekt jako persistent (např. objStats), kde bude tyto údaje držet.
Prohoď
go to next room
a
for other object: set variable score relative +10
Myslím, že v tom to není.
Mám object Print_score ve kterém mám v eventu draw:
draw_text(x-80,y,'hrac 1
'+string(car.score)+' skore.');
draw_text(x+80,y,'hrac 2
'+string(car2.score)+' skore.');
V nové místnosti vložím tento object beze spritu a podle této pozice se vytvoří score
Nefunguje mi to prohození mám nastavený object Print_score ve kterém mám v eventu draw:
draw_text(x-80,y,'hrac 1
'+string(car.score)+' skore.');
draw_text(x+80,y,'hrac 2
'+string(car2.score)+' skore.');
V nové místnosti vložím tento object beze spritu a podle této pozice se vytvoří score.
ALE SCORE SE MI NECHCE PŘIČÍTAT. POTŘEBUJI POMOCT PLEASE
Můžeš si udělat ty 2 proměnné přímo na objektu PrintScore a ten nastavit jako persistent, už jsem ti to psal. Potom budeš psát:
draw_text(x-80,y,'hrac 1
'+string(score1)+' skore.');
draw_text(x+80,y,'hrac 2
'+string(score2)+' skore.');
A skóre budeš měnit jako:
Print_score.score1 += 5;
...
Zobrazeno 10 zpráv z 10.