Diskuze: Problém se skákáním
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
12 je jen přibližná hodnota, souvisí to s dalšími rychlostmi. Ve stručnosti to znamená, že pokud jsi od zdi 12 bodů nebo blíže, tak tě to ke zdi posune. Můžeš zkoušet jiné hodnoty a uvidíš, co to dělá
Pokud chceš, abys do nějakého objektu nenarazil, tak mu nezaškrtávej vlastnost solid.
Pohyblivé plošiny se dělají tak, že si objekt plošina zjišťuje, zda na ní hráč stojí (myslím, že je na to akce check object, nastavíš jí relative, x=0,y=-1, objekt hráč) a pokud ano, tak hráčem pohne. Akce bude ve stepu a mělo by stačit něco jako nastavit hráč.x=hspeed se zaškrtnutým relative. Trochu si s tím pohraj, není to složité, jen posouváš objekt. Plošina bude solid. Jakmile z ní hráč seskočí, přestane s ní jezdit.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.