Diskuze: propustnost objektu
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Opravdu musíš mít dva klikatelné objekty na sobě? Trochu to popiš.
dělám v game makeru operační systém a když otevřu okno ze složky a okno je nad složkou, kliknu na soubor v oně a složka se otevře znovu, protože byla přímo pod tím souborem
To, co děláš (OS v GM) je sice úplná pitomost a přijde s tím cca
každý třetí začátečník, ale nejsnazším řešením bude asi nechat
složku pamatovat, že je otevřená a v tom případě ji znovu neotvírat. Ať
už je, kde je.
Jinak se to dá řešit různě. Například, že zjištuješ hloubku - depth
objektů, na které bylo kliknuto a vybereš ten s nejnižšní hloubkou.
jinak ten os nemá být pravý os. je to spíš takový návrh na grafické rozhraní u kterého chci aby fungoval
Zobrazeno 6 zpráv z 6.