Diskuze: Průchozí/neprůchozí manipulovatelné/nemanipulovatelné
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
a nevíte co muže být špatně s
max_energy=32
energy=max_energy
draw_energy=1002+30*max_energy/energy
nebo s
energy-=5
hlasi mi to: DoDiv :1: illegal array use
Zřejmě jsi proměnnou energy použil někde jako pole. Koukni se, jestli nemáš někde energy[číslo].
Ohledně procházení a neprocházení je nejlepší si zjednodušit návrh, jinak RPG nikdy nevytvoříš. Stačí si udělat pár věcí, které se jednoduše programují a potom z toho vycházet. Obvykle se vyplatí používat neviditelné objekty s maskou jako kolizní zóny. Možnosti jednotlivých objektů stačí řešit proměnnou a podmínkou. Něco jako:
if is_door==true { ... }
Dík, vytvořil jsem objekt nepruchozi a dal ho všude kde jsou zdi,
dveře si vytvoří vlastní(aby věděli který mají zničit když se
otevřou).
PS: Nebude to RPG ale byl to nejjednodušší nápad jak to popsat.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.