Diskuze: Šachy
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tak to jsem zvědav, jestli někdo bude chtít hledat, kdes to špatně opsal. Když jsem si to pustil a pěšec v klidu vyrazil do šikma, figurky stály mimo pole a dva pěšci se vešli na jedno pole, tak jsem pochopil, že tam není jen jedna chybička, ale že to s hrou šachy nemá společného víc, než Napoleon s čínskou elektrárnou. Uvědom si, že šachy jsou na dvoutýdenního programátora složitá věc a hledat ve špatném cizím kódu chyby je zoufalá a zbytečná práce.
Pokud chceš opravdu (nelze doporučit) začít programovat právě s hrou v šachy, tak doporučuji alespoň 1 měsíc intenzivního studia nejen Game Makeru, ale i principů, jak se šachy pro počítač dělají. Pokud se nechceš učit programovat, tak prostě opisuj tutoriály pořádně a nedělej chyby. Je to snazší, než je hledat.
PS: Možná jsem drsně upřímný, ale je to lepší, než si něco nalhávat.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.