Diskuze: Sekáč Pepa a kruhy v obilí
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Hezký nápad i zpracování. Problém jsou kolize, to je u většiny GM her, přitom stačí jen správně nakliknout masku. Nemohu najednou chodit a sekat.
Občas se mi postava zasekne, máš tu samou masku pro všechny směry a i všechny fáze pohybu? Nejlepší je používat jen box jak na obilí, tak na postavu. Stejně je mapa čtvercová.
Rád bych oboje držel (to asi hodně hráčů), nevím, jak to má GM s těmi klávesami, ale třeba to nějak jde, těch událostí je tam více.
Princip byl navržen tak, že čím víc mlátíš šipku, tím rychleji
sečeš. Maska je kruhová a pohybuje se mírně jinak než postava, jinak by se
v levelu s kamením nedalo skoro projít. Až potkáš masku stroje na konci tak
se teprve osypeš, ale říkám předem, že tam je to záměr, aby nebylo tak
snadné stroj zničit.
Některé nápady a návrhy zapracovány. Nějaké chybky odhaleny a zlikvidovány. Čili je dipozici nová verze. Hlavní změny jsou:
( šipku je nutno mačkat stále, ale SPACE už není potřeba )
Mně přijde pořád nelogické mačkat šipku, mělo by to být opačně - šipku držím, to je směr. A space sekám (hezky se do té velké klávesy mlátí).
Takhle by se ale dalo namítat donekonečna.
Např.: směr zvolím - a proč ho pak držet?
Nakonec by se přešlo do režimu kliknu - postava dojde sama.
Prostě, kdo chce vidět konec, musí se trochu snažit.
Howgh.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.