Diskuze: skript
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj,
používá se, pokud chceš z uživatele dostat odpověď a tu nějak použít.
Vrátí číslo tlačítka, pokud stiskne uživatel escape vrátí nulu. Zde je
ukázka použití:
switch (show_message_ext("ahoj", "první", "druhý", "třetí"))
{
case 0:
show_message("escape");
break;
case 1:
show_message("první");
break;
case 2:
show_message("druhý");
break;
case 3:
show_message("třetí");
break;
}
Zobrazeno 2 zpráv z 2.