Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se Pythonu. Zároveň využij akce až 80 % zdarma při nákupu kreditů. Více informací:
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Jakub Slezáček [Kubak_cz]:15.5.2016 14:56

Ahoj,
učím se s Gamemakerem a při programování hada nastal při pohybu problém, který se mi nepodařilo vyřešit.
když had jede okolo levé stěny směrem vzhůru po třech posunech přeskočí na druhý konec místnosti. Dělá to jen u levé stěny a směrem vzhůru.
Výte někdo jak by to šlo spravit?

https://www.dropbox.com/…oProject.zip?dl=0

 
Odpovědět
15.5.2016 14:56
Avatar
Jakub Slezáček [Kubak_cz]:15.5.2016 18:22
  • Víte

(promiňte, ale občas píšu velké blbosti :D )

Akceptované řešení
+5 Zkušeností
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
15.5.2016 18:22
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Jakub Slezáček [Kubak_cz]
TomBen:16.5.2016 18:10

Zdá se, že je třeba vypodmínkovat směry ( v Alarmu 0 hned za move_solid ) takto:

//wrap screen
   if(x<0) && direction==180 { x = room_width-64; }
   if(x>(room_width-64)) && direction=0 { x = 0; }
   if(y<0) && direction=90 { y = room_height-192; }
   if(y>room_height-192) && direction==270 { y = 0; }
Nahoru Odpovědět
16.5.2016 18:10
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na TomBen
Jakub Slezáček [Kubak_cz]:18.5.2016 18:51

dík zaradu... pokud by byly ještě nějaké problémy, zkusím je tímto způsobem vyřešit, ale stejně tak, jak to samo od sebe začlo to i samo od sebe přestalo...

 
Nahoru Odpovědět
18.5.2016 18:51
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.