Diskuze: Špatný pohyb přes GML
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Poznámka : Teď jsem si všiml že když kolečkem myši změním zbraň z Blastru na Gatling odchylka od zamýšlených souřadnic zůstává stejná z čehož logicky plyne že chyba není ve zbrani ale v :
//Weapons
point1X = x + lengthdir_x(4,-phy_rotation + 80);
point1Y = y + lengthdir_y(4,-phy_rotation + 80);
zkusím projet manuál snad něco najdu.
problém vyřešen... jednoduše řeším zbraňový systém jinak.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.