Diskuze: Spuštění časovače kolizí s objektem - jak?
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To je jednoduchý stačí si nastavit proměnnou třeba
underwater = 100
A pak když je hráč ve vodě tam mu to ve stepu ubírá treba
underwater--
//nebo
underwater-=jakekolivcislo
A když bude proměna na nule tak se začnou odebírat životy a když nebude na nule a hráč vyleze tak se za bude postupně doplňovat
underwater++
//nebo
underwater+=jakekolivcislo
//nebo
underwater=100 //doplni do plna hned
Děkuji za radu, pomohlo.
Narazil jsem na problém: Při ponoření na dno se ubývání proměnné zastaví, dalo by se to nějak vyřešit?
Zobrazeno 4 zpráv z 4.