Diskuze: Switch
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Za case se smí psát jen konstanty. Asi bych v klidu nechal ify, ale pro
přehlednost bych je nacpal do skriptu. Nějak takto:
SKRIPT:
///mouse_area()
if point_in_rectangle(mys.mouse_gui_x,mys.mouse_gui_y,772,769,835,882) return('predmet')
if point_in_rectangle(mys.mouse_gui_x,mys.mouse_gui_y,542,776,657,882) return('zbran')
return('nic')
NORMÁLNÍ KÓD:
switch(mouse_area())
{
case 'predmet': /*kod pouziti predmetu*/ break;
case 'zbran': /*kod pouziti zbrane*/ break;
...
}
Zobrazeno 2 zpráv z 2.