Diskuze: text
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Můžeš použít buď proměnnou keyboard_string, ve které je uložený text co uživatel napsal nebo funkci get_string takto:
text=get_string("Zadej text","");
Ano díky, ale já to zkoušel a objevilo se mně ve hře textové pole do kterého jsem mohl psát, super, bohužel to nefungovalo jako podmínka. Já nejsem v GML moc sběhlý, vlastně vůbec, jediný kód který si pamatuji je instance_create . Tak prosím napiš mi přesně jak to udělat, aby to fungovalo jako podmínka a já pod to mohl házet už jenom ikonky
jednoduše napíšeš:
text=get_string("Zadej text","");
if (text=="ahoj"){
//kod který chceš vykonat, když uživatel napíše ahoj
}else{
//jiný kod který chceš vykonat, když uživatel nenapíše ahoj
}
Taky můžeš použít switch pro více různých stringů:
switch(text){
case "ahoj":
//kod
break;
case "nazdar":
//jiný kod
break;
//další case, kolik jen budeš chtít :-)
default: //vykoná se když uživatel nenapíše ani jeden z uvedených stringů
}
Zobrazeno 5 zpráv z 5.