Diskuze: Ukládání proměných i po vypnutí aplikace
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To záleží co přesně chceš ukládat, kolik toho je atd. Pokud nepoužíváš run-time vytvářené resources, tak by mohlo stačit:
game_save('filename');
Game Maker Studio nepodporuje kód, který přepisuje sama sebe a proto v něm vytváření nových proměnných za běhu programu nelze ( v GM8 to šlo ). Je ale možné, stiskem tlačítka proměnnou naplnit, takže to, čeho chceš dosáhnout, udělat jde. Vykreslení o 35 bodů níž je už samozřejmě bez problémů.
No, úplně stejně. Jen se ukládají i resources změněné za běhu. Datové struktury, částice a nastavení multiplayeru se neukládá ani tam. Myslím, že podle toho, co chceš programovat je dobré si velmi důkladně rozmyslet, v čem to budeš dělat. Mezi těmi dvěma verzemi je veliký rozdíl, který není dobré zjistit až uprostřed vývoje.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.