Diskuze: Ukladanie hry na mobilnych platformach
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj,
ideální cestou je vlastní save&load systém. Pokud nemáš dostatek zkušeností (řekl bych aktivně tak aspoň 4 roky) použij buffery.
Hodně zdaru
Počkat! Používal si funkci game_save(), game_load(), že ano?? Jesli ne tak, tak tohle stačí.... myslel jsem, že chceš něco lepšího.
Stačí, používat ini je naozaj vela zložité.
ono game_save();
game_load();
stačit nebude...správně by to mělo vypadat takhle
game_save(jmenosouboru)
game_load(jmenosouboru)
do závorek se dopisuje jak chceš nazvat soubor s uloženou hrou
Nechápu, proč zrovna ze Save/Load děláte vždycky takovou kovbojku. Jakákoli data lze ukládat snadno. Ini není těžké, ale není určeno k ukládání levelů. Buffery bych sice začátečníkům nedoporučil, ale není na škodu je používat. Pokud nejde o nějakou specialitu, použil bych normální file_open..
http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/600
http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/601
Uloží se jakákoli proměnná ve formě textu. Načítá se v pořadí i počtu shodném s ukládanými daty. Pokud je něčeho hodně, stačí použít cykly.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.