Diskuze: Umělá inteligence
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Když už píšeš jako prase, alespoň používej beautifier. Tenhle funguje
i na GM kódy:
http://jsbeautifier.org/
Pár poznatků ke uvedenému kódu:
( pro další podmínky si výsledek schováš do proměnné a testuješ jen ji )
Osobně bych na problém zkusil jít úplně jinak, takříkajíc od lesa. V bludišti bych rozmístil neviditelné objekty jako sensory a když by byl hráč u nich, housenka by lezla směrem k cíli náhodně zvolenému z několika volných míst okolo sensoru. Vypadalo by to, že hráče hledá. Na hráče by se pak vrhala jen v přímém dohledu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.