Diskuze: vzdálenost
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dobrý večer,
použijte fci distance_to_object(obj), která vrací vzdálenost k
zadanému objektu.
if (distance_to_object(object0) < 10)
{
// akce
}
Moc děkuju a mohl byste mi ještě pomoct má nastoveno pomocí proměné
počet surovin chci udělat aby když budu mít nějáký počet surovin tak se
mi zobrazí nějáký text zkoušel jsem to pomocí tohohle skriptu ale
nefunguje
if global.psuroviny =1
{
show_message('Text zprávy');
}
Co to znamená nefunguje?
Když opominu fakt, že globální proměnné by se moc neměly používat a suroviny by měly být spíše hráče, nevidím v tom problém. Možná jen nenastavujete hodnotu?
Ideálně bych udělal nějaký objekt, který by spravoval suroviny (např. sprava nebo to dát přímo hráči, nevím, jakou hru děláte). A potom se na proměnnou adresovat jako na sprava.suroviny . Je totiž zvykem, že proměnné někomu patří, jsou nějakou vlastností něčeho. Globálnost je přežitek ze starých jazyků a dělá nepořádek v kódu.
Děkuji už jsem si poradil dal jsem ten skript do blbého eventu
Zobrazeno 5 zpráv z 5.