Diskuze: Zabírá moc RAMky
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tím to vůbec být nemusí, je pravda že hudba žere hodně RAM paměti ale
to jen ve formátu mp3, řešení : převeď to na vaw ( osobně doporučuji
freemake video convertor http://www.freemake.com/…o_converter/ je sice primárně na
video ale hudbu umí převést také).
Další věc je že tam můžeš mít příliš mnoho objektů, objekty žerou
velké množství paměti RAM, řešení : zvaž použití tiles místo
objektů(pokud používáš objekty jako pozadí (stromy,trávu,kameny apod.)
nahraď je tiles), také můžeš zvážit omezení step/begin step/end step
eventů, každou aktualizaci obrazovky (průměrně 60/sec) zabírají step
eventy trochu ramky a procesoru.
ps. pokud vím tak sprity se ukládají na GPU ... možná se pletu
Zobrazeno 3 zpráv z 3.