Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET
Nauč se s námi víc. Využij 50% zdarma na e-learningové kurzy.
C# week
Avatar
relycanx
Člen
Avatar
relycanx:16.8.2013 20:17

Čau, mám takový problém - mám například dvě místnosti které tvoří les a v něm rostou houby. Nevíte prosím jak by se to dalo udělat, aby si hra pamatovala houby, které hráč utrhl než přešel do druhé místnosti a už tam poté znovu nebyli bez toho, aniž by každá houba musela být unikátní objekt? Do teď totiž pokaždé, když se vrátím, tak tam jsou všechny celé.

 
Odpovědět
16.8.2013 20:17
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na relycanx
TomBen:16.8.2013 23:04

Room->persistent.
Zatržítko v room settings.

Nahoru Odpovědět
16.8.2013 23:04
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
relycanx
Člen
Avatar
Odpovídá na TomBen
relycanx:16.8.2013 23:07

vau, dík moc :)))))

 
Nahoru Odpovědět
16.8.2013 23:07
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Odpovídá na relycanx
Davemal:17.8.2013 11:37

Zrovna jsem se chtěl na to zeptat :D

 
Nahoru Odpovědět
17.8.2013 11:37
Avatar
Ahoj
Člen
Avatar
Odpovídá na relycanx
Ahoj:18.8.2013 21:02

Nebo můžeš pomocí "Creation code" vyřešit následujícím skriptem: room_persistent = true; ale to je příliš zdlouhavý a zbytečný, ale abys věděl i další způsob.

 
Nahoru Odpovědět
18.8.2013 21:02
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Ahoj
TomBen:18.8.2013 23:44

Věci napsané v creation code nejsou přehledně vidět.
Tomu je lepší se vyhnout ve většině případů a to je jeden z nich.

Nahoru Odpovědět
18.8.2013 23:44
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Ahoj
Člen
Avatar
Odpovídá na TomBen
Ahoj:18.8.2013 23:56

Tak to můžeš dát do objektu, kterej v místnosti kontroluje nějaký věci...

 
Nahoru Odpovědět
18.8.2013 23:56
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Ahoj
TomBen:19.8.2013 0:08

Dát to můžeš jistě kamkoli.
Ale pokud chceš mít vlastnost persistent zapnutou, většinou to víš
předem a v té chvíli je nejlepší to prostě zapnout v editoru.
Zapínat to kódem má smysl, pokud bude persistence závislá podmíněně.

edit: ale je dobře, že někdo myslí i na kód gml a ne jen na ikony

Editováno 19.8.2013 0:09
Nahoru Odpovědět
19.8.2013 0:08
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Ahoj
Člen
Avatar
Odpovídá na TomBen
Ahoj:19.8.2013 23:08

Já k tvobě her používám JEN gml skript a pokud se někdo na fóru ptá píšu to GML.

 
Nahoru Odpovědět
19.8.2013 23:08
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Ahoj
TomBen:20.8.2013 4:57

To zase mi zní už jako předpojatost. :-)
Na škodu to vysloveně není, ale je třeba si uvědomit,
že obsah ikon je napsaný v GML a pokud víš co dělají,
je to podobné, jako bys měl v editoru makro nebo volal
knihovny. Někdy je něco rychlejší kliknout než to psát.
Problémy mají jen ti, kteří se u ikon koukají na ty
obrázky a jinak jsou gml-negramotní. Pokud gml umíš,
ikon se bát nemusíš.

Nahoru Odpovědět
20.8.2013 4:57
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Ahoj
Člen
Avatar
Odpovídá na TomBen
Ahoj:20.8.2013 7:24

Dík za radu :)

 
Nahoru Odpovědět
20.8.2013 7:24
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.