Diskuze: Zapadnutí objektu 1 do objektu 2 během gravitace
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nuluješ totiž pouze gravitaci a zapomínáš na rychlost.
if(place_meeting(x,y+1,obj_zem)){
gravity = 0;
speed = 0;
}else{
gravity = 1;
}
Pokud se tu celou dobu řeší tohle, tak si připadám trošku hloupě Myslel jsem, že mu hráč
proletí skrz tu zemi a ne, že do ní pouze zapadne. Hold neumím číst no
Sorry že jsem ti nedal odpovědět, ale když jsem dal upravit tak mi už odpovědět dát nešlo, tak přečti ten vrchní komentář.
U spritu hráče zkus nastavit origin třeba na X: 0, Y: 1 nebo na jiné hodnoty. Možná si ještě pohraj s kolizní maskou, ta je pod tlačítkem 'Modify Mask'.
Zobrazeno 14 zpráv z 14.