Diskuze: Zmizení padáku po dopadení na zem
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dobrý večer,
pokud Vás správně chápu, pak je to naprosto jednoduché:
Můžete do eventu Collision v objektu postavička dáte kolizi s objektem země a tam akce Destroy instance kde dáte object padák.
V GML kódu by se mohla situace řešit ve step eventu např. takto:
if (place_meeting(x,y,zeme))//kde x,y určuje bod na spritu postavičky který vyvolá při kolizi se zemí akci destroy
with (padak) instance_destroy();
Padák dělá šilený lajny maznuté tak newim nechám to tak diky za pár rad...
Pošlete mi zdrojový kód na email, podívám se na to, chcete-li.
To měl být jen doplněk nech me to tak.
Na čem dělám je cca. sci fi tak to vubec neva...
Malý úryvek..
Je rok 5000 před...
Ani se neví pred čím možná nejakého náboženství na naši planetě.
Začalo to v době na Silvestra 4999 v době kdy měla politika.... zkrátka
na nový rok se měly podepsat smlouvy i s novou Rasou Detors se kterou jsme se
téměř 50let
soužily než přišly oni.
Velmi rychle různé rasy se přimystují do různých stran. Až je to z
vlastích rozhodnutí, politického nebo i jiného. Také se podepisuji různé
dohody které převyšují
a ruší předešlé smlouvy s tím že ta strana jiná je podvedena. Tady
vyhrává větší grázl. Jsou zde zmatky, zrady prodeje atd. atd....
Je toho mnohem víc stačí si udělat pomyslný příběh a je s čím dělat....
Zobrazeno 5 zpráv z 5.