Diskuze: Zobrazeni informaci
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Piš trochu srozumitelně. Hodnoty číselných proměnných se do textu vkládají funkcí string:
"text pro vypsání" + string(prom) + "další text"
Když mezi uvozovkami odřádkuješ, bude odřádkovaný i výstup.
Např:
value=20; limit=50;
L='
';
print='Hodnota je'+L+string(value)+L+'z maxima '+L+string(limit);
Místo odřádkování mezi uvozovkami můžeš použít znak #. Ten značí v Game makeru konec řádky.
"...#..."
Hm, to je dobré. To jsem ani nevěděl.
Občas jsem použil desítky a třináctky, ale křížek je pěkně
přehledný.
Stejné použití má i u vkládání textu do obrázků v editoru. Samotný znak # se vypisuje escape sekvencí( \# ).
Přemýšlím, jestli to tam bylo vždycky i u starých verzí.
Kdysi jsem totiž dělal v GM skripty pro POV-Ray a tam bylo křížků
celkem dost. Nevzpomínám si, že bych je musel nějak řešit. Ale už
je to dlouho, tak to možná jen odnesl čas.
První verze kterou jsem měl byla osmička. Takže s tim ti neporadim.
Zobrazeno 10 zpráv z 10.