Diskuze: zoufalost
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Neregistrovaný
Zobrazeno 13 zpráv z 13.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ulož si hráče do globální proměnné. Například při kliknutí na hráče1 (objekt hrac1) se provede toto přiřazení do proménné: global.hrac = hrac1;
V druhé místnosti si potom v nějaké create události buď hráče vytvoř podle obsahu proměnné nebo za něj změň současného (instance_create(100, 100, global.hrac)).
Nic ve zlém ale je to blbost, představ si že se jedná o RPG hru a má dejme tomu 300 objektů (místnosti doděláváš postupně takže duplikace ti nepomůže)
Je to rok staré, účastníci této debaty už se nejspíš
o danou věc nezajímají..
Ovšem může přijít někdo jiný kdo o dané téma zájem mít bude .
To je jasné, proto tady taky zůstávají stará témata.
Jen se mi zdá divné, reagovat jakoby osobně.
Kdyby napsal třeba své řešení, nebo neadresný komentář,
tak bych to vůbec neřešil.
Ano mozna je vhodne nereagovat osobně ale z pohledu člověka ktery přijde aby vyřešil danou problematiku je to naprosto jedno.
Mě to jedno nebylo. Tuhle starší debatu jsem četl, až když ji
kocourmatej otevřel a přišlo mi to matoucí. Přijde mi to, jako
bych otevřel staré noviny a začal si breptat jak je špatné,
že se na ústecku začalo těžit. Prostě s křížkem po funuse.
Ale už se o tom nechci tady dohadovat. Pokud k tomu ještě
něco máš, tak mi napiš PM.
Myslím že tato diskuze byla naprosto nepředmětná takže souhlasím s jejím uzavřením.
Zobrazeno 13 zpráv z 13.