Diskuze: zrak nepřátel
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
if(point_distance(player.x, player.y, enemy.x, enemy.y) < vzdalenost)
{
// útok
}
Jde to, zde je kod který dej do objektu nepřítel:
if distance_to_object(hráč) < akční_vzdálenost {akce}
else
if distance_to_object(hráč) > vzdálenost_jako_předtím {akce pří
vzdálení}
Udělal bych to přes timeline, založ si timeline a tam mu nastav že se za 60 stepů vykoná akci útoku, poté si do objektu nepřítele nastav tam mezi ty svorky že vykoná útok, a pak tyhle příkazy:
timeline_index = jméno timeline
timeline_loop = true
timeline_running = true
Potom záleží čí verzi zdrojáku máš, ale musíš si nastavit že když nepřítel na hráče nebude útočit tak se vykoná tento příkaz, čímž timeline vypneš:
timeline_running = false
Zobrazeno 6 zpráv z 6.