Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET. Zároveň využij akci až 30 % zdarma při nákupu e-learningu - Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
discount 30 + hiring
Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Adam:3.3.2012 16:54

Dobrý den,
Nevíte jak udělat aby šel myší zvolit blok (něco jako v minecraftu ale v 2D). :)

 
Odpovědět
3.3.2012 16:54
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Adam
:3.3.2012 20:15

Moc nechápu jak to myslíš. Jako aby to nějak s myší reagovalo, tak dej ňáký akce do mouse enter. Nebo jinak????

 
Nahoru Odpovědět
3.3.2012 20:15
Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Adam:4.3.2012 8:39

Zdravím,
Myslím to takhle, pokuď myší najedeš na blok tak se přebarví (třeba do šedé barvy) a pokuď na ten zvolený blok klikneš tak zmizí. ;)

 
Nahoru Odpovědět
4.3.2012 8:39
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Adam
David Čápka:4.3.2012 9:30

Ptáš se na úplné základy, které tu jsou mnohokrát popsány. Pročti si události a akce, je tam popsané kdy se která událost vyvolává a co která akce dělá, tedy přesně to, na co se tu ptáš.

Nahoru Odpovědět
4.3.2012 9:30
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Adam:4.3.2012 10:27

A jde to udělat i u více bloků ?

 
Nahoru Odpovědět
4.3.2012 10:27
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Adam
David Čápka:4.3.2012 10:37

Když takto naprogramuješ nějaký objekt, tak se to bude provádět pro všechny jeho instance v místnosti.

Objekt je vlastně vzor a v místnosti jsou potom jeho instance (jednoduše řečeno klony), které se chovají všechny stejně. Pokud bys naopak chtěl, aby se to pro nějaký blok nevykonávalo, musíš si vytvořit další objekt, který takto naprogramovaný nebude,

Nahoru Odpovědět
4.3.2012 10:37
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar
Adam
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Adam:4.3.2012 10:45

A nejde to udělat nějak jinak? Já mám místnost ve které je asi 100 stejných bloků a na každý udělat samostatný objekt. :O

 
Nahoru Odpovědět
4.3.2012 10:45
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Adam
David Čápka:4.3.2012 10:47

Říkám, že stačí naprogramovat JEDEN blok a toto chování potom bude společné pro VŠECHNY bloky tohoto typu v místnosti. Doporučuji nejdříve číst a až potom se ptát. Pročti si tutoriály v sekci GameMaker, toto jsou zbytečné dotazy, je tam spoustu informací a ukázkových kódů k vyzkoušení.

Nahoru Odpovědět
4.3.2012 10:47
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.