Diskuze: Zvolení
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Moc nechápu jak to myslíš. Jako aby to nějak s myší reagovalo, tak dej ňáký akce do mouse enter. Nebo jinak????
Ptáš se na úplné základy, které tu jsou mnohokrát popsány. Pročti si události a akce, je tam popsané kdy se která událost vyvolává a co která akce dělá, tedy přesně to, na co se tu ptáš.
Když takto naprogramuješ nějaký objekt, tak se to bude provádět pro všechny jeho instance v místnosti.
Objekt je vlastně vzor a v místnosti jsou potom jeho instance (jednoduše řečeno klony), které se chovají všechny stejně. Pokud bys naopak chtěl, aby se to pro nějaký blok nevykonávalo, musíš si vytvořit další objekt, který takto naprogramovaný nebude,
A nejde to udělat nějak jinak? Já mám místnost ve které je asi 100
stejných bloků a na každý udělat samostatný objekt.
Říkám, že stačí naprogramovat JEDEN blok a toto chování potom bude společné pro VŠECHNY bloky tohoto typu v místnosti. Doporučuji nejdříve číst a až potom se ptát. Pročti si tutoriály v sekci GameMaker, toto jsou zbytečné dotazy, je tam spoustu informací a ukázkových kódů k vyzkoušení.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.