Few steps to hell (Přecházení silnice)
Když jsem se rozmýšlel, jaký kabátek bych mohl Froggerovi navléci, strašidelný dům byl jasná volba. Měl jsem po ruce scripty ze starších projektů. Jeden byl na světlo a druhý na šum. Tak jsem je malinko poupravil a zbytek šel celkem sám.
Grafiku jsem si kreslil sám. Momentálně používám program Pyxel Edit (http://pyxeledit.com/) a to hlavně proto, že to má pár moc dobrých nástrojů na tvorbu tilesetu.
Můj tileset, jen tak mimochodem, byl celkem jednoduchý. 16x16 na jeden panel.

Co se programové stránky věci týče, jsem líný a často u počítače jím, nebo se koukám na televizi. Tak je někdy snažší přetáhnout ikonku, než se psát s kódem. Z toho důvodu sem tam ikonky používám.

Samotnou hlavní postavičku řídí jeden skriptík.
if not instance_exists(obj_drk) { instance_create(0,0,obj_drk) instance_create(0,0,obj_grain) } //pohyb move_snap(16,16) if keyboard_check_pressed(vk_left) { sound_play(snd_steps) x-=16 } if keyboard_check_pressed(vk_right) { sound_play(snd_steps) x+=16 } if keyboard_check_pressed(vk_up) { sound_play(snd_steps) y-=16 } if keyboard_check_pressed(vk_down) { sound_play(snd_steps) y+=16 } if keyboard_check_pressed(vk_escape) { game_end() }
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 170x (14.16 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce GameMaker