Petriho miska
Jde o takovou rozcvičku, nebo spíše challenge, který mě napadl už kdysi
dávno. Tehdy jsem na to ale neměl potřebné znalosti. Teď jsem se k nápadu
vrátil a zrealizoval ho. Sám koukám, že to GM zvládl tak, jak to zvládl.
Nevím jak na jiných kompech, ale i když je těch potvor okolo 15-ti, u mě je
to furt okolo 600fps 
Jsou to rádoby bakterie, které se množí a množí a množí... Začíná
to jednou a skončí to řádově u 100 bakterií, kdy už se nevejdou do roomu
a síly mezi nimi se zvětší natolik, že překonají sílu, jakou vyvíjí
jedna na druhou, když se překrývají středy, neboli přestane fungovat
fyzika a začne to celé chaoticky lítat tam a zpět (Tím, jak se množí
vzniká vlastně řetězová reakce a dřív či později se to každému začne
solidně sekat. Aplikace se ukončuje tlačítkem [ESC] (Já jen abych nebyl
nařčen, že ty bakterie jsou virus 
)).
Je tam spousta matiky a taky spousta kliček, jak donutit GM fungovat rychleji, proto tam najdete funkci point_direction nahrazenou arctan2, většina úhlů je v radiánech atd. Tyhle hlavní žrouty výkonu jsem benchmarkoval a vybíral co možná nejúspornější řešení.
Najdete tam fyziku těch bublin/bakterií/koleček, bézierovu křivku, spoustu goniometrie a všeho možného.
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
            
                Staženo 331x (1.22 MB)
                                    
                     Aplikace je včetně zdrojových kódů                                            v jazyce GameMaker                                                                        
        
				