Diskuze: algoritmický problém
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj,
úplně jednoduché, ale nepřesné řešení by bylo spočítat si nejkratší
vzdálenost mezi libovolnými dvěma body překážek a pak nejdelší
vzdálenost mezi body toho objektu a porovnat, jestli se tam vleze, ale pak se
může stát, že objekt, který by prošel bude označen že neprošel, tohle
řešení asi stačit nebude, že?
Ahoj, jj, děkuju moc za snahu, to mě taky napadlo, a určitě to tam plánuju zapracovat jako prvotní nástřel, protože to bude výpočetně snazší Ale právě, když vyjde, že mezi překážkami neprojde, tak budu muset řešit dál
Díky moc, s angličtinou jsem trochu na štíru, ale polygon collision zkusím xD
Problém na každém řešení mi přijde v tom, že polygon může vstupovat do "úžiny" mezi překážející polygony v nejrůznějších natočeních a ani úžinou samotnou nemusí procházet stejně natočen... což dává nekonečné množství možností...
xD díky za projevení upřímné soustrasti xD je to zápočťák na MFF... bude v tom nějakej trik, jako obvykle, očekávám, že na naprogramování to nebude složitý, to už je většinou radost xD jen vymyslet ten správný algoritmus ) Nějak mě samo od sebe nic nenapadá, už 2 dny procházím nejrůznější algoritmy na internetu, že si to snad s něčím dám dohromady, ale nic Jsem doufala, že se najde někdo, kdo už něco podobnýho viděl
Zobrazeno 8 zpráv z 8.