Diskuze: algoritmický problém

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Hledal bych něco jako "polygon collision"
Ahoj,
úplně jednoduché, ale nepřesné řešení by bylo spočítat si nejkratší
vzdálenost mezi libovolnými dvěma body překážek a pak nejdelší
vzdálenost mezi body toho objektu a porovnat, jestli se tam vleze, ale pak se
může stát, že objekt, který by prošel bude označen že neprošel, tohle
řešení asi stačit nebude, že?
Ahoj, jj, děkuju moc za snahu, to mě taky napadlo, a určitě to tam
plánuju zapracovat jako prvotní nástřel, protože to bude výpočetně
snazší Ale právě, když
vyjde, že mezi překážkami neprojde, tak budu muset řešit dál
Díky moc, s angličtinou jsem trochu na štíru, ale polygon collision
zkusím xD
Problém na každém řešení mi přijde v tom, že polygon může vstupovat do "úžiny" mezi překážející polygony v nejrůznějších natočeních a ani úžinou samotnou nemusí procházet stejně natočen... což dává nekonečné množství možností...
Týjo, to je skoro úloha na nobelovu cenu
xD díky za projevení upřímné soustrasti xD je to zápočťák na MFF...
bude v tom nějakej trik, jako obvykle, očekávám, že na naprogramování to
nebude složitý, to už je většinou radost xD jen vymyslet ten správný
algoritmus ) Nějak mě
samo od sebe nic nenapadá, už 2 dny procházím nejrůznější algoritmy na
internetu, že si to snad s něčím dám dohromady, ale nic
Jsem doufala, že se najde někdo,
kdo už něco podobnýho viděl
Zobrazeno 8 zpráv z 8.