Depths
Jako malý jsem měl hrozně rád hry jako Mars miner, kde se se svým těžebním vozítkem provrtáváte planetou, těžíte minerály a vylepšujete svoje vozítko, aby těžilo rychleji nebo aby mělo větší nádrž paliva atd.
Problém je, že prakticky všechny takové hry co znám jsou flashovky a
hrozí, že už i Internet Explorer přestane podporovat Flash. Tak jsem si
řekl, proč nepřetvořit takovou hru do nějaké modernější a snad i
hezčí podoby 
Krom toho bych také chtěl využít nových vědomostí z vejšky a
zkušeností, co jsem nasbíral v práci. Docela si věřím, že letos to
udělám pořádně a ne, že to odbyju jako během předešlých soutěží

Technologie
Stejně jako všechny svoje předchozí projekty budu používat Godot
engine.
Finální hra by měla být spustitelná na Windows Vista/7/8/10 a Linuxech,
možná dokonce bude dostupná jako webová hra, ale s tím jsem měl v Godotu
vždycky docela problémy to vyexportovat 
Tým
A stejně jako minule to budu dělat sám.
Devlog
Doufám, že když slíbím updaty o tom, jak na hře pokračuji, tak mě to donutí na ní doopravdy pracovat. I když žádný můj slib ještě nezvládl překonat moji lenost.
- 10.7. 2020 - Začal jsem pracovat na hře a přidal nějakou základní funkcionalitu hráče jako pohyb a létání.
- 14.7. 2020 - Nejvíce času jsem zabil tvorbou skriptu, co
	se stará o načítání chunků mapy (rychle jsem přišel na to, že uložit
	celou nekonečně generující se mapu do paměti je náročné  ). Také jsem přidal i nějaká
	menu a tak, pomalu to začíná vypadat jako funkční hra. ). Také jsem přidal i nějaká
	menu a tak, pomalu to začíná vypadat jako funkční hra.
- 16.7. 2020 - Přidal jsem obchody s vylepšeními, palivem
	atd. Teď už v podstatě všechny hlavní prvky ve hře nějakým způsobem
	existují. Stačí všechno jen vylepšit a tak 3x předělat a budu s tím
	spokojený  
- 19.7 2020 - V současném stavu mi hra přišla docela
	prázdná. Dá se těžit, létat, prodávat, kupovat si upgrady no a tak jsem
	do mapy přidal dynamicky tekoucí vodu a po menší úpravě přibude i láva.
	Také jsem udělal systém překládání textů, takže udělat
	českou/anglickou verzi nebude ani zdaleka takový problém, jako v mé minulé
	hře, kde jsem jako král všech blbců ručně nakreslil všechen text na
	textury. A když jsem to překládal, tak jsem to musel všechno překreslit
	 
- 25.7. 2020 - Docela jsem se flákal a na hře nic nedělal celý poslední týden. Tak aspoň teď večer jsem trochu vylepšil generování světa, už se minerály a bloky negenerují čistě náhodně, ale je v tom nějaký seed, podle kterého se to generuje. Také jsem přidal online ukládání skóre.
- 13.8. 2020 - Tak po delší odmlce další update. Chvíli
	jsem na hře vůbec nepracoval a teď to všechno doháním. Jde ukládat postup
	ve hře a nastavení, už tam jsou i nějaké textury a celkově jsem nejvíce
	práce strávil na uživatelském rozhraní. V podstatě všechno až na pár
	drobností už ve hře je a zbývá jen vypilovat detaily. Což se ukazuje, že
	je to kolikrát těžší, než přidávat nové věci. Furt je co vylepšovat
	 
30.9 2020 Deadline
Tak a je to, poslední dobou jsem se s projektem docela flákal. Narychlo
jsem dodělal co šlo, ale i tak jsem docela nespokojený s výsledkem. Za mě
je to hotové sotva ze 60% procent. Většina věcí tam je, ale prostě to
není tak hezké a naleštěné, jak bych chtěl. Možná to během příští
soutěže dodělám a možná to příští rok bude lepší 
Ovládání
Pohyb: W A S D Otevření obchodu: E Inventář: I
Hodnocení poroty
Tento projekt se účastnil soutěže ITnetwork summer 2020.
| Porotce | Bodů | Hodnocení | 
|---|---|---|
|  David Čápka | 8.5 | Oldschoolová herní mechanika a krásná pixel-art grafika dělá z téhle hry pěkný kousek. GUIčko je dost na úrovni a oceňuji nekonečný generovaný svět. S automatickým generováním úrovní je ovšem problém udělat hru tak, aby nabízela stále nové možnosti. To jsi začal řešit vylepšováním vozítka a prodáváním surovin, což gameplay určitě hodně zpestří. Něco mi tam ale stále ještě chybí, možná nějaká dějová linie. Tvůj kolega soutěžící zkoušel dělat hru Příliš hlučná samota (Sokoban), kde udělal asi 10 příběhových obrázků a ty se každých několik automaticky generovaných levelů ukazují, takže hráč má pocit, že se mu stále něco nového odkrývá. Tu lávu jsem nějak nepochopil, začala vytékat nahoru a zabila nás, možná by bylo fajn zobrazit tam nějaký hint co se děje a proč se to děje. | 
|  Samuel Hél | 9 | Hra, kterou jsem v dětství hrál na superhrách a hodně si ji užíval.
			Tato hra je vlastně další kopie her Miner, kde můžete kopat různé
			minerály, pak je prodat a následně si něco vylepšit. Grafika je v
			pixelovém stylu a má i animace. Pěkné ale není, že mi to bere 50% výkonu
			grafiky GTX 1050, chtělo by to lepší optimalizaci. Občas vyjde z podzemí
			láva, která zregeneruje vaše šachty a nebo vás spálí a umřete. Pokud
			máte bordel v uličkách, tak se z nich za tu krátkou dobu nevymotáte a jste
			zkrátka mrtví. Hra není úplně dokončená, jsou tam bugy a save funguje
			pouze částečně. Pokud by vývoj pokračoval, věřím, že by se dal
			vytvořit i nějaký cíl, ať má hráč pro co hrát  | 
|  Michal Čápka | 9 | Hra se mi moc líbila, zaujala mě její grafika a hlavně zvuky, které mají někteří z účastníků předešlých soutěží ve zvyku opomíjet. Zuřivě jsem sbíral krystaly a těšil se, až si konečně vylepším vrták - pak jsem teprve v shopu zjistil, že to bohužel nejde, což mě trošku zklamalo. Další věc, co jsem moc nepochopil, bylo nekonečné množství paliva a taky možnost mít ho nad rámce kapacity nádrže. Má to ještě své mouchy, o kterých asi víš i ty sám, nicméně za mě určitě moc povedená hra, u které si (v případě dodělání) dokážu sám sebe pár hodin představit. | 
Galerie
 
				
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
            
                Staženo 12x (86.73 MB)
                                    
                     Aplikace je včetně zdrojových kódů                                                
        
 
				
