Diskuze: crack a čeština
Člen
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ak ťa to zaujíma, stále je tu možnosť použiť google (keď vieš anglicky..)... určite sa tam dá nájsť veľmi veľa užitočných informácii. Čo sa týka otázky, ajkeď sa v tomto nevyznám, mám pocit, že to je dosť komplikované a nedá sa to len tak zhrnúť, preto pozri na internete.
http://www.itnetwork.cz/…ani-programu
Myslím že na podobném principu bude crackovaní všech desktop programů.
Ahoj, z některých aplikací se dá získat (téměř) původní zdroják, pokud to jsou aplikace s virtuálním strojem - např. VB, C#, Java, takže tam je to jednoduché, u ostatních musíš použít nějaký disassembler, který ti strojové instrukce programu zobrazí jako assemblerový kód a ten pak můžeš celkem jednoduše editovat a upravovat.
Místo keyloggeru jsi předpokládám myslel keygen - tam právě program disassembluješ, zjistíš, jakým algoritmem se kontroluje sériový klíč a pak napíšeš jen program, co podle těch pravidel vygeneruje klíč.
Čeština pak jak ve které hře - někde to je jen v textovém (plaintext nebo třeba v nějakém XML) souboru u hry, někde je ten soubor ještě uložený v některém herním archivu s více daty, někdy to třeba je i v dynamické knihovně - např. Age of Empires to tak mělo a někdy je to jen natvrdo v kódu - tam je jediná možnost v podstatě dělat obdobu toho crackování a hru disassemblovat a řetězce nahradit.
Pokud chceš češtinu a jde o kompilovaný jazyk tak někdy stačí v hex editoru vyměnit stringy za svoje, problém je, že některé hry mají kontrolu sama sebe, kterou potřebuješ obejít
Zobrazeno 5 zpráv z 5.