Diskuze: Processing pohybující se panáček

Ostatní jazyky Ostatní programovací jazyky Processing pohybující se panáček

Aktivity (1)
Avatar
kuba.na
Člen
Avatar
kuba.na:17.4.2016 18:33

Ahoj dělám hru v processingu a potřebuju tam udělat "enemy" která se bude hýbat o určitý počet do leva a zpátky (Dejme tomu o dvě políčka).
Mam dvou rozměrné pole
Level = {1,1,1
0,0,2
1,1,1};
Procházim pole a kde je 1 tam je zed. Kde 0 tam prázdno a kde 2 tam je "enemy".
Snad jste mě pochopili

 
Odpovědět 17.4.2016 18:33
Avatar
KlikBill
Člen
Avatar
KlikBill:9.6.2017 16:29

Udělat si prvek o dvou hodnotách X a Y (to co tu popisuješ je matice). Do nich dáš aktuální pozici. Pak si zjisti jestli jde vlevo nebo vpravo a na tom místě je 0, jestli ne nepohybuj se jinak se pohni na další pozici směrem vlevo nebo vpravo. Jestli je tam hrdina(3) zaútoč nebo udělej jinou akci.

 
Nahoru Odpovědět 9.6.2017 16:29
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.