Diskuze: Výběr jazyka na 3D hru
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Pokud máš zkušenosti v C, tak co řešíš? Je hloupost učit se zase jiný jazyk od znova, když můžeš využít znalostí jazyka, který už znáš Byl by to zbytečný krok dozadu
Ahoj, z vlastní zkušenosti (cca 2 měsíce zpět) můžu doporučit Objective C. Se Swiftem zatím nemám moc dobré zkušenosti, protože prozatím není úplně odladěný. Např. se mi stalo že u mě na zařízení a simulátorech všechno fungovalo a v Apple mi to opakovaně zamítli s tím, že se jim to ani nespustí. Nakonec jsem zjistil že Apple má bug ve svojí knihovně související s Game Center. Když jsem ten samý kód přepsal do Objective C všechno bylo ok. A takových věcí tam bude víc.
Jojo já v obj C začínal ještě před tím než byl swift, takže jsem se rozhodl že to budu dělat v obj C
Já tady teď píšu o Swiftu články takže pokud chceš, můžeš si je přečíst (ještě se schvalují, na 3D grafiku se vrhnu až později, zatím píšu jen základy).
Zobrazeno 5 zpráv z 5.