Avatar
kubik-02
Člen
Avatar
kubik-02:31.3.2015 18:16

Ahoj, mám menší problém s image_angle viz screen níže. Zde je kód z objektu hráče:

// Wooden sword:

if (keyboard_check(ord(vk_space))) {

if  dir = "a"  {
{if instance_number(oWoodenSword)=0 {instance_create(x,y,oWoodenSword)}image_angle=180}
}
}
if dir = "s"  {
{if instance_number(oWoodenSword)=0 {instance_create(x,y,oWoodenSword)}image_angle=90}
}
if dir = "w" {
{if instance_number(oWoodenSword)=0 {instance_create(x,y,oWoodenSword)}image_angle=270}
}

Díky :)

 
Odpovědět 31.3.2015 18:16
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na kubik-02
Lukáš Hornych:31.3.2015 18:48

Jak máš natočeného panáčka ve spritu? Popřípadě tohle znáš? http://goo.gl/P7WjTH

Editováno 31.3.2015 18:49
 
Nahoru Odpovědět  +1 31.3.2015 18:48
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Odpovídá na kubik-02
Lukáš Hornych:31.3.2015 19:00

Ne panáčka, ale meč :D

Editováno 31.3.2015 19:00
 
Nahoru Odpovědět  +1 31.3.2015 19:00
Avatar
Neaktivní uživatel:31.3.2015 19:43

Lucky ujmi se toho :D

řekl jsem mu, že na tohle už nemám čas.... používá můj starý (ca. 3 roky) combat system ve snaze stvořit "RPG". Panák se vykresluje podle mého nového animačního systému.... :D Je natočený tam, kam hráč jde, animuje se a když hráč nic nedrží otočí se směrem dolů (koukám, že to ale nějak rozbil). Já toho h4x0ra varoval, že je to napsané špatně...
Dir určuje směr natočení.

Připrav se na maturitu z oboru chůva. :D

Hodně zdaru (zejména Luckymu)

Editováno 31.3.2015 19:46
Nahoru Odpovědět  +1 31.3.2015 19:43
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:31.3.2015 19:50

Jop a už i vidím, jak to rozbil...
V tom 'skriptu' co jsi tady postnul, nastavuješ image_angle hráči (jelikož ot voláš z něj), to je ovšem
m blbost.

Nahoru Odpovědět 31.3.2015 19:50
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:31.3.2015 20:12

Navíc jsem ti to psal jasně:

  1. Vytvoř si OBECNÝ (proboha) objekt, který bude obstarávat combat system.

Tedy žádné sword_left/rig­ht/up/down omg.

  1. Tomuto objektu nastav image_angle a sprite adekvátně potřebnému.

Sprite, který tomu budeš dávat, bude obsahovat pouze 1 image, meč natočený doprava (0 stupňů podle GM)

  1. Provedeš obecnou animaci, kolize, bla,bla,bla...
  2. Za předpokladu, že hráč není natočen směrem nahoru bude depth nižší než hráče.

Jinak vyšší ofc.

Já tohle kdysi neuměl (chyběl nápad i znalost syntaxe, tak proboha neopakuj moje chyby...) a tak jsem to napsal takhle prasácky (je to přísně teoreticky funkční).

... Co je na tom tak složitého?

Editováno 31.3.2015 20:14
Nahoru Odpovědět  +1 31.3.2015 20:12
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.