IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Loter
Člen
Avatar
Loter:20.2.2015 23:00

Ako pridám objecti do tohto kódu. Problém je ten, že keď mám kód zduplikovaní len zmenení object panáčik ide 2x rýchlejšie. (skúšal som aj cez čiarku lenže to nemalo žiadny efekt

//Get the player's input
key_right = keyboard_check(vk_right);
key_left = -keyboard_check(vk_left);
key_jump = keyboard_check_pressed(vk_up);

//React to inputs
move = key_left + key_right;
hsp = move * movespeed;
if (vsp < 10) vsp += grav;


//WALL
if (place_meeting(x,y+1,obj_wall))
{
    vsp = key_jump * -jumpspeed
}

//Horizontal Collision
if (place_meeting(x+hsp,y,obj_wall))
{
    while(!place_meeting(x+sign(hsp),y,obj_wall))
    {
        x += sign(hsp);
    }
    hsp = 0;
}
x += hsp;

//Vertical Collision
if (place_meeting(x,y+vsp,obj_wall))
{
    while(!place_meeting(x,y+sign(vsp),obj_wall))
    {
        y += sign(vsp);
    }
    vsp = 0;
}
y += vsp;
Odpovědět
20.2.2015 23:00
Kto vie dobre programovať, nemusí sa pretvarovať :)
Avatar
Neaktivní uživatel:21.2.2015 8:28

Ahoj, můžeš zkonkretizovat problém? Nepochopil jsem otázku.
Mimochodem ten kód není tvůj, doporučuji sepsat si vlastní movement-script, kterému budeš rozumět. ;)

Hodně zdaru :)

Editováno 21.2.2015 8:29
Nahoru Odpovědět
21.2.2015 8:28
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Loter
Člen
Avatar
Loter:21.2.2015 10:18

Môj problém je, že code je napísaný tak aby sa rýchlosť, gravity a jumpspeed riadila podľa toho či sa dotýka práve obj_wall. Lenže ja chcem aby to fungovalo napr. aj na obj_plošina, obj_stena, obj_strom... ako pridám to tohto kódu objecti (keď som kód skopíroval a zmenil som obj_wall za iný object moja rýchlos, skok a gravity bola 2x taká, cez čiarku to tiež nedunguje (obj_stena, obj_strom))

Nahoru Odpovědět
21.2.2015 10:18
Kto vie dobre programovať, nemusí sa pretvarovať :)
Avatar
Odpovídá na Loter
Neaktivní uživatel:21.2.2015 11:00

Ahoj,

už rozumím tvému problému.
Řešení je jednoduché, řiď se těmito kroky:

  1. Vytvoř si nový objekt a pojmenuj ho par_wall
  2. Všem objektům, pro které chceš aby fungovala kolize nastav jako parent objekt par_wall
  3. Ve "tvém" skriptu nahraď obj_wall --> par_wall

Pokud jsem ti pomohl označ prosím odpověď jako akceptované řešení, díky.

Hodně zdaru :)

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
21.2.2015 11:00
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Loter
Člen
Avatar
Loter:22.2.2015 18:17

Myslel som že to funguje, ale bohužiaľ sa teraz nedá hýbať :(

Nahoru Odpovědět
22.2.2015 18:17
Kto vie dobre programovať, nemusí sa pretvarovať :)
Avatar
Odpovídá na Loter
Neaktivní uživatel:22.2.2015 18:37

Řešení je funkční, chyba musí být na tvé straně, zkonkretizuj problém.

:)
Nahoru Odpovědět
22.2.2015 18:37
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Loter
Člen
Avatar
Loter:22.2.2015 18:48

Problém vyriešený, poprehadzoval som omylom zložky. Všetko funguje ako má diki.

Nahoru Odpovědět
22.2.2015 18:48
Kto vie dobre programovať, nemusí sa pretvarovať :)
Avatar
Odpovídá na Loter
Neaktivní uživatel:22.2.2015 18:52

Není zač, rád pomůžu, kdybys měl další problém můžeš mi napsat PM, není vždy nutné zakládat vlákna.

Hodně zdaru :)

Nahoru Odpovědět
22.2.2015 18:52
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.