Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Vykreslení textu na základě skutečných událostí

Vykreslení textu už asi umíte: Vytvořte objekt (Jméno si zvolte třeba "ukazatel") s eventem DRAW (vykreslit) a vložte skript:

draw_text(x,y,pada.vspeed)

vytvořte nový objekt. Aby předchozí skript fungoval, musí se jmenovat "pada". Můžete samozřejmě zvolit i jiná jména.
Rychlost (gravitační) tohoto objektu měří objekt "ukazatel". Vložte event Create a vložte set gravity třeba: direction nastavte třeba 270 (pohyb dolů) a gravity nastavte velmi nízkou hodnotu (třeba 0.5, já jsem zvolil 0.3)

Umístěte oba objekty do místnosti. Spusťte. Můžete to postupně zdokonalovat, třeba tak, že před to napíšete rychlost, takže finální skript bude vypadat asi takto:

draw_text(x,y,pada.vspeed)
draw_text(x -100,y,'rychlost')

To ale samozřejmě můžete udělat jednodušeji:

draw_text(x,y,'rychlost: ' +string(pada.vspeed));

Pak samozřejmě můžete měnit písmo, barvu textu, ale to už nechám na vaší fantazii.


Galerie


 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 243x (9.29 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce GameMaker

 

Všechny články v sekci
GameMaker - Ostatní
Článek pro vás napsal Neidentifikovatelný uživatel
Avatar
Uživatelské hodnocení:
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!
Aktivity