The Cry of the Owl
Sovy přivezou jednoho dne na nádraží kde vy jako mladý výpravčí pracujete, při této příležitosti si jednu zakoupíte, avšak není to obyčejná sova a brzo zjistíte její potenciál. Sova je váš zdroj síly, spolu prozkoumáváte tajemné a temné kouty podzemí nádraží a přilehlých staveb, přes den jste obyčejný výpravčí a v noci se probouzíte se sovou. Každý měsíc jezdí žena z odlehlého města do stanice výpravčího, kde má nemocnou babičku. Pokaždé, když přijede, tak se posune čas ve hře a plyne čas k jejímu poznání. Ve hře nejde jen o dobrodružství, nýbrž o rozhodnutí zda-li výpravčí dá přednost ženě, rodině nebo své práci a stálému utíkání po dobrodružství. Časem dostane hra úplně jiný průběh vzhledem k průběhu času se hra vyvine a objeví se například černý trh a obchod s bitcoiny a simulovaný vývoj BTC k USD. S vývojem nových technologií je zranitelnost v peněžních fondech veliká, proto se hra posouvá k kyberzločinu a okrádání ostatních hráčů vaším najatým hackerem. Doufáme, že se vám naše herní zpracování bude líbit a děkujeme za váš čas.
Hra dostupná na www.game.ips-database.eu
Hodnocení poroty
Jméno | Slovní hodnocení | Body |
---|---|---|
David Čápka | Smíchejte pěstování sov, svobodná děvčata, vlaky, trh s bitcoiny a pár dalších pojmů, zamíchejte a vznikne… zajímavá hra?! No vážně, už je to tak. Vyberte si opeřence a slečnu, pojmenujte si je a dobrodružství začíná. Hra probíhá pomocí zadávání úkolů, které se vykonávají v reálném čase, takže prohlížečovka alá Bitefight. Asi by se normálně testovala dost dlouho, proto jsem požádal autora o trochu nacheatování. Možností nabízí opravdu spoustu, stále jsem udiven originalitou celého konceptu i zpracování a dost možná se k ní ještě vrátím mimo soutěž. Teď ta horší, technická stránka. Ve hře je tolik originality a nějakého takového duševního „čehosi“, že je vidět, že jí nedělal programátor (teď se omlouvám, jestli ano, ale prostě to tak nevypadá). Technologicky jsme někde v roce 1997, nejen, že o objektovosti kódu si můžeme nechat zdát, ale bohužel i o funkcích i o jakékoli jiné dekompozici. Dlouhé nudle zastaralého a nevalidní HTML kódu (tagy co používáte ujiž vůbec neexistují, běží ve zpětné kompatibilitě), v tom nasekané CSS a podivné PHP rutiny, vše se zdá být nakopírované stále znovu do různých souborů. Je toho špatně tolik, že jestli to myslíte s programováním vážně, začněte úplně znovu, přečtěte si naše kurzy HTML a CSS, potom kurzy PHP hezky až po objektový blog na MVC architektuře a pak to napište znovu a dobře, takhle se to nedá rozumně rozšiřovat, bude to plné děr, není to responzivní atd. Kód do hodnocení nepočítám, tohle je mimo soutěž. Obecně vypadáte jako tým, co má v hlavě zajímavé nápady a má i obrovskou píli, protože napsat něco tak komplexního tak hrozným kódem chce už hodně trpělivosti a motivace, je umění se k něčemu takovému dopracovat, máte můj obdiv. Myslím, že máte na velké a zajímavé projekty, když se naučíte správné praktiky. | 9 |
Ella | Chtělo by to zlepšit angličtinu. Některé obrázky byly roztažené. Černobílý design vypadá dobře, velice oceňuji originalitu nápadu, oceňuji sladěnost celého grafického kabátu. Hra nabízí mnoho možností a vtáhne vás do originálního světa další identity a dobrodružství. | 9,5 |
Adam Ježek | Na první pohled pěkná hra s propracovanou grafikou. Bohužel všechno trvá dlouho a tomuto stylu her moc nefandím. Některé texty ve hře jsou nešťastně umístěny a ani scrollování moc nepomůže, pro jejich přečtení je třeba si je vykopírovat bokem. | 8 |
Galerie