ITnetwork summer 2020 ITnetwork summer 2020

Diskuze: Přesměrování emailu z veřejné složky - exchange

Aktivity (2)
Avatar
Pavel Krejčí:9.3.2017 8:36

Zdravím vás,

Dostal se mi na firmě nelehký úkol. Používáme Exchange 2010 , Outlook 2010.
Máme vytvořenou veřejnou složku Objednávky a v ní podsložky Tuzemsko a Zahraničí. Doteď sekretářka přesouvala ručně ze složky objednávky do patřičné podsložky. Nyní by chtěli aby to dělal automat. Rozlišuje se to podle předmětu , kdy je jeden česky (Objednávka č. ...) a druhý anglicky "Order nr. ...".

Potřeboval bych vytvořit pravidlo na straně serveru, které by to rozhazovalo. Vyzkoušel jsem u podsložek také zapnout funkci "mail enable" a dal jim email objednavky.tu­[email protected] a objednavky.zah­[email protected]
Pak jsem na objednáckách ve vlastnostech - pomocník pro složky vytvořil pravidlo:

Předmět = Objednávka > Předat dál Objednávka,Tu­zemsko. Nicméně nic to nedělá ani když je předmět přesně jen "Objednávka".

Když jsem podobné pravidlo vytvořil u sebe v profilu fungovalo jen když jsem dal spustit pravidla

Řešení aby webový formulář rozesílal napřímo na 2 adresy není vhodné kvůli provázanosti s nadřazenou webovou aplikací.

Jak docílit aby se objednávky sortovali do podkategorií. Pracuje s nimi několik obchodníků a chodí tam stovky emailů denně.

Díky

 
Odpovědět
9.3.2017 8:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.