Slevový týden - Březen C# týden
Využij náš slevový týden a získej až 30 % bodů navíc zdarma! Zároveň také probíhá C# týden se slevou na e-learning až 80 %
Hledáme fulltime programátora do ITnetwork týmu -100% homeoffice, 100% časově flexibilní #bezdeadlinu Mám zájem!

Tvorba iOS her ve Swift

On-line kurz se věnuje tvorbě iOS her ve frameworku SpriteKit pro Swift. Naprogramujeme si klasickou arkádu pro mobilní zařízení Apple.

Lekce

Úvod do tvorby iOS her s frameworkem SpriteKit

Lekce 1

Úvod do tvorby iOS her s frameworkem SpriteKit

Představíme si framework SpriteKit. Založíme první Swift projekt a podíváme se na jeho strukturu. Také si připravíme textury.
Napsal Filip Němeček
Zdarma Zobrazit popis
Pozadí, ovládání hráče a částicové efekty ve SpriteKit

Lekce 2

Pozadí, ovládání hráče a částicové efekty ve SpriteKit

Začínáme tvořit iOS hruve Swift! Vytvoříme pozadí, hráče a ovládání. Celou scénu oživíme pomocí částicového efektu v SpriteKit.
Napsal Filip Němeček
Zdarma Zobrazit popis
Nepřátelé a jejich pohyb ve SpriteKit

Lekce 3

Nepřátelé a jejich pohyb ve SpriteKit

Vytvoříme si vlnu nepřátel, kterou poté jednoduše rozpohybujeme. Programujeme vesmírnou střílečku pro iOS ve Swift a SpriteKit.
Napsal Filip Němeček
Zdarma Zobrazit popis
Střílení raket a další částicové efekty ve SpriteKit

Lekce 4

Střílení raket a další částicové efekty ve SpriteKit

Při tvorbě naší iOS hry ve Swift vybavíme raketami loď hráče a přidáme pro ně částicové efekty. Na závěr ještě ke střelbě raket přidáme zvukový efekt.
Napsal Filip Němeček
Zdarma Zobrazit popis
Nepřátelé střílí zpět a dokonce laserem ve SpriteKit

Lekce 5

Nepřátelé střílí zpět a dokonce laserem ve SpriteKit

Hráče jsme v předchozím tutoriálu programování iOS hry ve Swift vyzbrojili, takže jsou na řadě nepřátelé. Vybavíme je laserem a přidáme zvukové efekty.
Napsal Filip Němeček
Zdarma Zobrazit popis
Přidání fyziky a detekce kolizí ve SpriteKit

Lekce 6

Přidání fyziky a detekce kolizí ve SpriteKit

Je na čase zapnout fyziku naší iOS hry ve Swift, vysvětlit si, jak funguje gravitace a také fyzikální reprezentace objektů. Stihneme také detekci kolizí.
Napsal Filip Němeček
Zdarma Zobrazit popis
Dokončení kolizí ve SpriteKit

Lekce 7

Dokončení kolizí ve SpriteKit

Dokončíme kolize v naší iOS hře ve Swift, takže hráč bude moci konečně ničit nepřátele. Také opravíme anchorPointy nepřátel.
Napsal Filip Němeček
Zdarma Zobrazit popis
Další částicové efekty ve SpriteKit

Lekce 8

Další částicové efekty ve SpriteKit

Ve Swift tutoriálu vytvoříme nové efekty pro zásah raketou a laserem. Pokračujeme v tvorbě hry pro iOS ve frameworku SpriteKit.
Napsal Filip Němeček
NovéZdarma Zobrazit popis
Přidání parallax efektu a životů hráče ve SpriteKit

Lekce 9

Přidání parallax efektu a životů hráče ve SpriteKit

Ukážeme si, jak implementovat populární parallax efekt, aby naše iOS hra ve Swift dostala hloubku. Také hráči přidáme životy a použijeme SKLabelNode.
Napsal Filip Němeček
NovéZdarma Zobrazit popis
Poškození hráče, menu hry a restart ve SpriteKit

Lekce 10

Poškození hráče, menu hry a restart ve SpriteKit

Ve Swift tutoriálu si ukážeme, jak lze řešit poškození po ztrátě životů, jak vytvořit menu pro naši iOS hru a jak snadno nabídnout hráči možnost restartu.
Napsal Filip Němeček
NovéZdarma Zobrazit popis
Nekonečné vlny nepřátel a jejich animace ve SpriteKit

Lekce 11

Nekonečné vlny nepřátel a jejich animace ve SpriteKit

V posledním díle vesmírnou střílečku dokončíme. Nepřátelé budou útočit ve vlnách a s animovaným příletem. Řekneme si, jak iOS hru ve Swift dále vylepšit.
Napsal Filip Němeček
NovéZdarma Zobrazit popis


 

Aktivity (3)