První novoroční výprodej Java týden
Hledáš brigádu v IT, která bude 100 % home office a 100 % flexibilní? Pak napiš na: redakce [zavináč] itnetwork.cz pro více info!
80 % bodů zdarma díky akci Black Friday! Tento týden rovněž sleva na e-learning Java až 80 %

Tvorba iOS her ve Swift

On-line kurz se věnuje tvorbě iOS her ve frameworku SpriteKit pro Swift. Naprogramujeme si klasickou arkádu pro mobilní zařízení Apple.

Lekce

Úvod do tvorby iOS her s frameworkem SpriteKit

Lekce 1 - Úvod do tvorby iOS her s frameworkem SpriteKit

Představíme si framework SpriteKit. Založíme první Swift projekt a podíváme se na jeho strukturu. Také si připravíme textury.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Pozadí, ovládání hráče a částicové efekty ve SpriteKit

Lekce 2 - Pozadí, ovládání hráče a částicové efekty ve SpriteKit

Začínáme tvořit iOS hruve Swift! Vytvoříme pozadí, hráče a ovládání. Celou scénu oživíme pomocí částicového efektu v SpriteKit.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Nepřátelé a jejich pohyb ve SpriteKit

Lekce 3 - Nepřátelé a jejich pohyb ve SpriteKit

Vytvoříme si vlnu nepřátel, kterou poté jednoduše rozpohybujeme. Programujeme vesmírnou střílečku pro iOS ve Swift a SpriteKit.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Střílení raket a další částicové efekty ve SpriteKit

Lekce 4 - Střílení raket a další částicové efekty ve SpriteKit

Při tvorbě naší iOS hry ve Swift vybavíme raketami loď hráče a přidáme pro ně částicové efekty. Na závěr ještě ke střelbě raket přidáme zvukový efekt.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Nepřátelé střílí zpět a dokonce laserem ve SpriteKit

Lekce 5 - Nepřátelé střílí zpět a dokonce laserem ve SpriteKit

Hráče jsme v předchozím tutoriálu programování iOS hry ve Swift vyzbrojili, takže jsou na řadě nepřátelé. Vybavíme je laserem a přidáme zvukové efekty.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Přidání fyziky a detekce kolizí ve SpriteKit

Lekce 6 - Přidání fyziky a detekce kolizí ve SpriteKit

Je na čase zapnout fyziku naší iOS hry ve Swift, vysvětlit si, jak funguje gravitace a také fyzikální reprezentace objektů. Stihneme také detekci kolizí.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Dokončení kolizí ve SpriteKit

Lekce 7 - Dokončení kolizí ve SpriteKit

Dokončíme kolize v naší iOS hře ve Swift, takže hráč bude moci konečně ničit nepřátele. Také opravíme anchorPointy nepřátel.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Další částicové efekty ve SpriteKit

Lekce 8 - Další částicové efekty ve SpriteKit

Ve Swift tutoriálu vytvoříme nové efekty pro zásah raketou a laserem. Pokračujeme v tvorbě hry pro iOS ve frameworku SpriteKit.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Přidání parallax efektu a životů hráče ve SpriteKit

Lekce 9 - Přidání parallax efektu a životů hráče ve SpriteKit

Ukážeme si, jak implementovat populární parallax efekt, aby naše iOS hra ve Swift dostala hloubku. Také hráči přidáme životy a použijeme SKLabelNode.
NovéZdarmaNapsal Filip Němeček
Poškození hráče, menu hry a restart ve SpriteKit

Lekce 10 - Poškození hráče, menu hry a restart ve SpriteKit

Ve Swift tutoriálu si ukážeme, jak lze řešit poškození po ztrátě životů, jak vytvořit menu pro naši iOS hru a jak snadno nabídnout hráči možnost restartu.
NovéZdarmaNehodnocenoNapsal Filip Němeček


 

Aktivity (2)