Apple přemýšlí, jak zvýšit příjem ze servisních služeb
Applu se daří méně a akcionářům i vedení se to samozřejmě nelíbí. Apple se tak snaží vymyslet způsob, jak dále získávat peníze. Krom kampaní na podporu prodejů, které se v USA i jinde po světě zintenzivnily a jistě se také ještě v budoucnosti zintenzivní, jde i o příjmy z navazujících služeb. Těch je několik, jde hlavně o prodej aplikací, hudby, filmů a knížek, ale také o servis. Jistě vás tak napadne, jestli Apple do svých zařízení nedává "kurvítka", která zařízení poškodí po záruce jen proto, aby měl zákazník důvod zaplatit za servis. Naštěstí tomu tak není, ale uživatelé se teoreticky mohou obávat zvýšení plateb za služby v servisech i toho, že jim budou nabízeny služby a opravy, které vlastně nepotřebují.

Zdroj: Computer World