Historie změn - Unity (C#) Android - Plivání ohně na mobilních zařízeních
| Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4.2.2021 13:18 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 1.2.2021 7:54 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. Přidáme mu Circle Collider2D, který bude dostatečně velký: -> Přidáme mu `Circle Collider2D`, který bude dostatečně velký 2. Nesmíme zapomenout Collider nastavit jen jako `Trigger`.-> Nesmíme zapomenout `Collider` nastavit jen jako `Trigger`. 3 | ||||
| 28.11.2020 16:44 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 15.9.2020 19:12 | Publikace | David Hartinger | ||||||
| 16.8.2020 9:41 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | |||||

