Lekce 22 - Unity (C#) Android - Plivání ohně na mobilních zařízeních
V minulé lekci, Unity (C#) Android - Plivání ohně, jsme přidali plivání ohně a možnost bránit se hráči před stalagmity.
V dnešní lekci se podíváme na zlepšení chrlení ohně. Nyní se oheň aktivuje pokaždé, když stiskneme Ctrl nebo pravé tlačítko myši. Jenže takovýto přístup není moc dobrý, zejména pro mobilní zařízení. Hráč na telefonu nemá možnost, jak aktivovat oheň.
Možným řešením by bylo vytvořit pro telefony GUI tlačítko, které by se zobrazilo v jednom z dolních rohů obrazovky a na toto tlačítko by hráči klikali. My to ale pojmeme trochu originálněji. Tlačítkem totiž bude drak samotný. Kdykoliv tedy hráč klikne na draka, vyplivne oheň.
Vytvoření tlačítka
Drakovi vytvoříme podobjekt, který pojmenujeme TouchControl
.
Přidáme mu Circle Collider2D
, který bude dostatečně
velký:
Nesmíme zapomenout Collider
nastavit jen jako
Trigger
.
Vrstva
Objektu také přidáme
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu o programování her v Unity se budeme zabývat změnou ovládání pro plivání ohně tak, aby fungovalo i na mobilních zařízeních.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.