Lekce 21 - Unity (C#) Android - Plivání ohně
V minulé lekci, Unity (C#) Android - Asynchronní načtení scény, jsme se zabývali načtením scény asynchronním způsobem.
V dnešní lekci se podíváme na plivání ohně drakem. Budeme chtít, aby hráč měl omezené množství ohňů, které lze vyplivnout, a s pomocí těchto plamenů mohl ničit stalagmity.
U plivání nebudeme řešit, jakým směrem drak kouká, a plivneme přímo před sebe.
Přesuneme se do scény, kde máme hru.
Particle systém
Pro plivání ohně využijeme particle systém, který již máme hotový.
Je to ten, který dělá efekt hoření při pohybu. Zkopírujeme si ho a
přesuneme ho jako potomka objektu Player
.
Particle systém si přejmenujeme na něco vhodnějšího -
fireSpitting
. Dále si ho zmenšíme přes Start size
na 0.30
nebo co se vám bude líbit. Zároveň zmenšíme
Shape
radius
na 0.01
. Particle systém
přesuneme na pusu draka:
Pokud nemáme zapnuto, zapneme
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu na hru pro Android v Unity3D přidáme plivání ohně a možnost bránit se hráči před stalagmity.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.