NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Generátor map

Program byl vytvořen do soutěže Machr na algoritmy - Náhodný dungeon. Náhodně generuje mapu ostrovnaté krajiny o zadané velikosti. Celkem je k dispozici 6 typů krajin: voda, písek, pevnina, souvislý les po celém ostrově, „ostrůvky“ lesa a bažina. Kromě vody lze množství výskytu každé krajiny nastavit.

Bohužel jsem na dokončení programu neměl moc času, což se odrazilo hlavně na zdrojovém kódu - i mě dělá problém se v něm vyznat.

V další lekci, Generování náhodného bludiště, si popíšeme algoritmus pro generaci náhodného bludiště.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 286x (89.94 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů

 

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Všechny články v sekci
Algoritmy pro bludiště
Přeskočit článek
(nedoporučujeme)
Generování náhodného bludiště
Program pro vás napsal David Dostal
Avatar
Uživatelské hodnocení:
2 hlasů
Autor programuje primárně v C#.Net a Ruby. Dále se zajímá o webové technologie (HTML5, CSS3, ES6) a funkcionální programování (F#). Rád se učí nové věci.
Aktivity